Czym jest optymalizacja pod kątem wyszukiwarek?

SEO to inaczej „optymalizacja pod kątem wyszukiwarek”. Jest to proces uzyskiwania ruchu z „bezpłatnych”, „ekologicznych”, „edytorskich” lub „naturalnych” wyników w wyszukiwarkach. Wszystkie główne wyszukiwarki, takie jak Google, Bing i Yahoo, mają podstawowe wyniki wyszukiwania, w których strony internetowe i inne treści, takie jak filmy lub wykazy lokalne, są wyświetlane i klasyfikowane na podstawie tego, co wyszukiwarka uważa za najbardziej istotne dla użytkowników. Jest to darmowe nie, tak jak w przypadku płatnych reklam w wyszukiwarce.SEO nie jest tak trudne, jak ludzie udają, że jest; możesz uzyskać 95% wyniku przy 5% wkładzie pracy.

Jak działa Google?

Aby zrozumieć, co musimy zrobić w przypadku SEO, spójrzmy na to, jak Google zaczął, jak ewoluuje dzisiaj, i opracuj podstawy, dzięki którym dowiesz się, jak zdobyć pozycję w Google.

Pomysł na PageRank – algorytm wczesnego wyznaczania pozycji w Google – wynika z wyliczeń Einsteina. Larry Page i Sergei Brin byli studentami w Stanford i zauważyli, jak często badania naukowe odwoływały się do znanych publikacji, takich jak teoria względności. Odniesienia te zachowywały się niemal jak głosowanie – im więcej razy został otworzony Twój artykuł, tym ważniejszy stawał się dla wyszukiwarki. Zdali sobie sprawę, że z powodu linków Internet może być analizowany i klasyfikowany w podobny sposób, z wyjątkiem tego, że zamiast korzystać z referencji, mogą korzystać z łączy. Podjęli więc próbę „pobrania” (lub przeszukiwania) całego Internetu, ustalając, które strony były połączone najbardziej. Strony z największą liczbą linków były teoretycznie najlepszymi stronami.

Google działa dziś w dużej w ten sam sposób, chociaż ma znacznie więcej wyrafinowania i niuansów. Na przykład nie wszystkie łącza mają tę samą wagę. Link z wiarygodnej strony (widzianej na podstawie liczby linków wskazujących na nią) jest znacznie cenniejszy niż link z nieautorytatywnej strony. Pod koniec dnia celem Google jest znalezienie „najlepszej” (lub najbardziej popularnej) strony internetowej dla słów wpisywanych na pasku wyszukiwania. Dostosowując się do wymagać wyszukiwarki ma miejsce optymalizacja pod kątem wyszukiwarek.

Wszystko to oznacza, że ​​musimy wyjaśnić Google, na czym polega nasza strona, a następnie wyjaśnić, że jesteśmy popularni. Jeśli to zrobimy, wygrywamy. Aby to zrobić, będziemy postępować według bardzo prostego procesu, który działa za każdym razem przy mniejszym wysiłku, niż myślisz, że jest to wymagane. Oto ogólny przegląd:

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, czyli Budowanie strony przyjaznej SEO. Gdy będziesz już gotowy do rozpoczęcia spaceru z pozycją SEO, nadszedł czas, aby zastosować te techniki SEO w witrynie, niezależnie od tego, czy jest ona nowa, czy stara, którą ulepszasz. Samo zaprojektowanie strony www nic nie da. Witryna bez treści nie jest stroną.

Badanie słów kluczowych

Odpowiednie słowo kluczowe to podstawa. Firmy optymalizują strony internetowe pod kątem wyszukiwania, przypisując słowa kluczowe do poszczególnych podstron. Wybór słów kluczowych ma kluczowe znaczenie dla sukcesu, w szczególności jeśli chodzi o wykonywanie płatnych kampanii. Jest również integralną częścią strony internetowej w rankingu naturalnym lub organicznym w wyszukiwarkach.

Ale słowa kluczowe to nie tylko optymalizacja pod kątem wyszukiwarek . Stanowią one sedno kampanii marketingowej firmy na najbardziej szczegółowym poziomie. Jeśli nie możesz od razu zidentyfikować najważniejszych słów kluczowych dla swojej firmy, wątpliwe jest, czy możesz efektywnie sprzedawać swoje produkty i usługi swoim docelowym odbiorcom. Pytanie na co zwrócić uwagę wybierając słowa kluczowe na swoją stronę internetową, aby jak najlepiej się wypozycjonować w wyszukiwarkach.

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, a treść.

Treść pod SEO powinna być długa (ponad 1000 słów)ponieważ wtedy ma tendencję do lepszej pozycji w wynikach organicznych, częściowo dlatego, że jest dokładna. Oferuj zachęcające wezwanie do działania lub jasny przekaz do interakcji. Znając swoich czytelników i ich podróże internetowe, Twoje treści mogą wskazywać im więcej tego, czego chcą.

Certyfikat SSL

Google od 2018 roku ogłosił, że witryny z Certyfikatem SSL będą wyżej w rankingu. Certyfikat SSL to narzędzie poświadczające wiarygodność domeny bądź domeny oraz jej właściciela. Potwierdza bezpieczeństwo szyfrowania danych przesyłanych pomiędzy użytkownikiem, a serwerem. Jest gwarancją zachowania poufności danych i płynnej komunikacji. Do szyfrowania danych wykorzystuje się certyfikat o określonej długości klucza. Im klucz certyfikatu jest dłuższy,

LinkBuilding

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, a  linkbuilding. Pomóż Google znaleźć i zrozumieć treść! Wewnętrzne linki wskazują na treść. Upewnij się, że są one odpowiednie i używają tekstu kotwicy opartego na słowach kluczowych jako odpowiedniego / właściwego. Adresy URL są krótkie. Strony z najwyższymi rankingami mają krótsze adresy URL. Adres URL pozycji 1 wynosi średnio 59 znaków. Kontynuuj i twórz „treści o wysokiej jakości” Mówi się, że piękno jest w zasięgu spojrzenia, ale nigdy nie próbowało pozycjonować treści w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Prawda jest taka, że ​​dla naszych celów piękno jest w zasięgu docelowej widowni – co interpretuje program komputerowy uczący się w Google.