Branding

Terminy branding i identyfikacja wizualna są często używane zamiennie, ale w rzeczywistości nie są tym samym. Podczas znakowania biznesu często właściciele firm spędzają dużo czasu i pieniędzy na tworzenie logo, ale nie inwestują w tworzenie kompletnej marki.

Branding to tworzenie marki. Marka to suma wszystkich wrażeń klienta w oparciu o interakcję z Twoją firmą i produktami. Każda z tych interakcji opowiada historię. Jeżeli klient wierzy, że produkt jest nowy i innowacyjny, te atrybuty stają się częścią marki.

branding

Firmowy Branding

Strategia marki

Strategia Marki

Strategia budowania tożsamości marki jest bardzo istotna dla utrzymania spójnego i całościowego wizerunku firmy i produktu. Polega na analizie rynku oraz dobraniu działań wspierajacych. 

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja i tożsamość marki

Tworzymy spójny wizerunek zaczynając od projektu logo, po stronę internetową i wizytówki.  Nasze projekty zapadają w pamięć. Dbamy o każdy szczegół w trosce o odbiór marki.

Projektowanie loga

Projektowanie logo

Logo to nieodłączny element każdej marki i firmy. Dobre logo musi w jasny i czytelny sposób przedsatwiać profil firmy i jej historię. Projektujemy loga już od 100 zł netto.

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna to wizualny aspekt brandingu, który tworzą firmy, aby wywołać pewne uczucia i doświadczenia związane z marką.

Są to między innymi: projekt logo, materiały biurowe, materiały marketingowe, takie jak broszury i przesyłki, reklama online, projektowanie opakowania produktów i inne. Proces identyfikacji wizualnej uwzględnia wszystkie potencjalne wrażenia firmy.

branding
branding

Strategia marki

Strategia marki to kroki jakie firma powinna podjąć, aby zbudować silną i spójną tożsamość marki.

Analiza firmy i rynku

Pełna analiza SWOT obejmująca całą firmę – spojrzenie na mocne i słabe strony firmy, szanse i zagrożenia – to sprawdzony sposób, aby pomóc menedżerom zrozumieć ich sytuację, aby mogli lepiej określić swoje cele i kroki wymagane do ich osiągnięcia.

Kluczowe cele biznesowe

Tożsamość marki powinna pomóc w realizacji tych celów. Na przykład, jeśli producent samochodów dąży do niszowego rynku luksusowego, jego reklamy powinny być tworzone tak, aby przemawiały do ​​tego rynku i powinny pojawiać się w kanałach i witrynach, gdzie potencjalni klienci mogą je zobaczyć.

Identyfikacja klientów

Przeprowadzanie ankiet, zwoływanie grup fokusowych i przeprowadzanie indywidualnych wywiadów może pomóc firmie zidentyfikować grupę konsumentów.

Przesłanie, którym chce się komunikować

Tworzymy dla firm i produktów spójną percepcję, a nie próbować połączyć każdą możliwą pozytywną cechę: użyteczność, przystępność, jakość, nowoczesność, luksus, smak i klasę. Wszystkie elementy marki powinny być spójne i dostarczać zgodny przekaz.

Budowanie tożsamości marki to wielodyscyplinarny wysiłek strategiczny, a każdy element musi wspierać ogólne przesłanie i cele biznesowe. Założyciel Apple, Steve Jobs, miał obsesję na punkcie detali tak małych jak odcień szarości na płytkach w sklepach Apple. Chociaż ten poziom koncentracji nie jest konieczny, anegdota pokazuje, że udane brandingowanie jest wynikiem intensywnego wysiłku, a nie przypadku.

Loga i księga znaków

Logo to element graficzny, który zwięźle i szybko identyfikuje firmę. Jest to sposób wizualnego reprezentowania produktu, usługi, firmy lub osoby w sposób, który zapada w pamięć i krótko opowiada historię. Może to być tylko ikona lub emblemat, lub logotyp / znak słowny, lub kombinacja obu. Dobre logo jest częścią udanej marki,

Kategorie logo

  • Samodzielne symbole
  • Znaki słowne lub logotypy
  • Połączenie symbolu i logotypu

Logo jest korzeniami tożsamości marki. Nasi designerzy wiedzą jak ważne jest logo w procesie budowania tożsamości dlatego skupiają się na takich elementach jak:

  • Wyraźny komunikat,
  • Atrakcyjny wygląd wizualny – prosty, czysty i czytelny
  • Klasyczne elementy, aby logo nie wyszło z mody w ciągu 6 miesięcy,
  • Zapada w pamięć
  • Tworzy pozytywne wrażenia u odbiorców,

Przygotowujemy proste loga na stronę internetową, duże banery, billboardy zarówno w kolorach, jak i czarno-białe.

Projektujemy loga zgodne i spójne z marką. Pomagamy stworzyć pełen branding i identyfikacje wizualną zgodną i spójną. Przeprowadzamy także lifting i rebranding starych marek. Nasi designerzy stawiają na prostotę, harmonie i czytelność dlatego nasze logotypy zadadają w pamięć i wyróżniają się na tle konkurencji. 

branding
branding
branding
branding
branding
Skontaktuj się z nami

Jeżeli masz pytania lub chciałbyś otrzymać darmową wycenę lub audyt koniecznie zadźwoń lub napisz do nas. Z przyjemnością odpwoiemy na Twoje pytania.

 

Napisz do nas