Pozycjonowanie
Pozycjonowanie jest to proces uzyskiwania ruchu z „bezpłatnych”, „ekologicznych”, „edytorskich” lub „naturalnych” wyników w wyszukiwarkach. Wszystkie główne wyszukiwarki, takie jak Google, Bing i Yahoo, mają podstawowe wyniki wyszukiwania, w których strony internetowe i inne treści, takie jak filmy lub wykazy lokalne, są wyświetlane i klasyfikowane na podstawie tego, co wyszukiwarka uważa za najbardziej istotne dla użytkowników. Pozycjonowanie to proces, który zwiększa ruch i przychody na Twojej stronie internetowej.
Darmowy audyt strony
Zanim zdecydujesz się czy chcesz inwestować w pozycjonowanie i SEO mamy dla Ciebie darmowy audyt witryny. Dzięki temu dowiesz się na jakie słowa kluczowe jest widoczna Twoja witryna, jakie miejsca zajmuje w Googlu i co można zrobić, aby było lepiej. Sprawdzamy szybkość oraz wydajność strony, a także jakość treści. Wszytskie te elementy i wiele innych parametrów składa się na procces pozycjonowania Google.
Audyt strony internetowej
Przeprowadzenie audytu technicznego oznacza wyszukanie wszystkich błędów lub problemów technicznych, które mogą negatywnie wpłynąć na wydajność Twojej witryny w wyszukiwarkach.
Potencjalne aspekty techniczne, które należy wziąć pod uwagę i przeanalizować to:
- Kanonizacje adresu URL
- Kanonizacja IP
- Strona domyślna / indeksu
- Powielanie treści
- Duplikacja tytułu strony
- Mapa witryny XML
- 404
- Szybkość strony
- Nawigacja tekstowa
Pozycjonowanie Google
Pozycjonowanie stron www
Oferujemy gotowe rozwiązania dedykowane pod różne tematy i branże. Wykonujemy takze projekty indywidualne w technologii WordPress Divi.
Pozycjonowanie sklepów oniline
Oferujemy gotowe rozwiązania dedykowane pod różne tematy i branże. Wykonujemy takze projekty indywidualne w technologii WordPress Divi.
Pozycjonowanie zagraniczne
Oferujemy gotowe rozwiązania dedykowane pod różne tematy i branże. Wykonujemy takze projekty indywidualne w technologii WordPress Divi.
Etapy Pozycjonowania
Pozycjonowanie to proces długofalowy dlatego nie można spodziewać się spektakularnych efektów w pierwszych miesiącach. Google jesta bardzo wyczulony na sztuczne działania, dlatego ważne jest naturalne i systematyczne działanie na stronie. Niezależnie od budżetu etapy pozycjonowania wyglądają bardzo podobnie.
Audyt witryny
W pierwszym miesiącu pozycjonowania cały proces rozpoczynamy od audytu technicznego i treściowego. Dzięki temu zyskujemy dane o witrynie i możemy wybrać najlepszą strategię SEO.
Audyt techniczny
Audyt techniczny bada absolutnie każdy element na stronie, który może wpłynąć na skuteczność SEO. Jednym z najważniejszych elementów jest szybkość i wydajność strony.
Audyt treści
Jeśli masz dużą witrynę z tysiącami podstron treści, zdecydowanie warto przeprowadzić audyt zawartości. W trakcie tego procesu określamy czy wyeliminować lub przepisać treść, aby uzyskać największe korzyści. Kontrola treści zapewnia, że cała treść jest odpowiednia dla grupy docelowej.
Optymalizacja techniczna strony
Kiedy już mamy wiedzę pozyskaną przez audyt, w drugim miesiącu podejmujemy się pełnej optymalizacji. Na pozycjonowanie wpływa bardzo dużo czynników, aby uzyskać oczekiwane efekty trzeba wdrożyć każdy z elementów. Jeśli chodzi o SEO techniczne sprawdzamy przede wszystkim:
- Status indeksu
- Błędy indeksowania
- Linki wewnętrzne
- Mapy witryn
- Szybkość witryny / strony
- Przekierowania
- Przerwane linki
- HTTPS
- AMP
Badania słów kluczowych
W trzecim miesiącu przyglądamy się strukturze nagłówków, opisów meta i altów. Wszystkie te elementy muszą współgrać z wybranymi słowami kluczowymi. Badania słów kluczowych są niezwykle przydatne. Dzięki temu wiemy czego ludzie szukają i jak wyszukiwarki używają słów kluczowych do obsługi wyników. Możemy pisać treści pod najczęsciej wyszukiwane słowa tym samym ściągając ruch na stronę. Jeżeli z naszych analiz wyjdzie, że wybrane słowa kluczowe nie pasują idealnie do wyników wyszukiwania zajmujemy się przebudową odpowiednich podstron.
Optymalizacja treści wokół słów kluczowych o wysokiej wartości jest tym, co zapewni dostęp do potencjalnych klientów. Odpowiednio zbudowane podstrony z treściami SEO przyczynią się do podniesienia widoczności i pozycji w Googlu.
Strategia treści
Strategia treści jest określana w czwartym miesiącu współpracy, kiedy zobaczymy jak zmieniła się widoczność strony po technicznej optymalizacji witryny.
Treści podstawowe: To jest główna treść, która jest skierowana na wybrane słowa kluczowe i tematy. Treści powinny skupiać się na usługach i produktach oferowanych potencjalnym odbiorcom. Tworzymy strony, które odpowiadają na najczęściej zadawane pytania za pomocą Google tym samym zwiększając konwersję i sprzedaż.
Doświadczenie użytkownika: Ulepszamy treści np. za pomocą wizualnych aspektów, nawigacji w witrynie (np. Linkowanie do innych odpowiednich stron i podstron) i wezwań do działania (np. Bezpłatna konsultacja, umówienie spotkania, pobieranie treści).
Ustalamy jaki budżet z całego pakietu będzie przeznaczony na copywriting. Dzięki temu będziemy tworzyć wyjątkowe treści sfokusowane na odpowiednie słowa kluczowe.
Linkowanie
W kolejnych miesiącach wprowadzamy linkbuilding. Linkowanie to bardzo niebezpieczny element w dzisiejszych czasach. Przykładamy wyjątkową uwagę do wartości i mocy linków, których używamy. Algorytmy Google są bardzo wrażliwe na sztuczne działania i spam. W trosce o dobro naszych Klientów prowadzimy bezpieczne linkowanie opierające się na naturalnej strukturze przyrostu. Zachowujemy wszelkie niezbędne zasady, aby nasze strony zdobywały jak najwyższe pozycje w wyszukiwarkach.
Jeżeli masz pytania lub chciałbyś otrzymać darmową wycenę lub audyt koniecznie zadźwoń lub napisz do nas. Z przyjemnością odpwoiemy na Twoje pytania.
Usługi SEO
Często słyszymy termin “SEO”, który oznacza właśnie pozycjonowanie. Obejmuje on wiele różnych strategii i taktyk. Niektóre z nich są pracochłonne i wymagają dużego nakładu pracy, a na wyniki tych działań możemy czekać nawet kilka miesięcy. Wszystko zależy od branży i konkurencji. Może okazać się, że wyniki osiągniemy już po kilku tygodniach, ale niestety nie zawsze. Dlatego warto zaufać doświadczeniu specjalistów i cierpliwie oczekiwać na efekty pozycjonowania, które będą długofalowe i jeszcze przez długi czas będą pozytywnie wpływać na wyświetlenia Twojej strony.
Google działa dziś w dużej w ten sam sposób, chociaż ma znacznie więcej wyrafinowania i niuansów. Na przykład blokuje sztuczne działania takie jak masowe przyrosty linków. Liczą się również bardzo wrażenia użytkowników. Dlatego tak ważne jest odpowiednie pozycjonowanie, które będzie bezpieczne i doceniane przez Googla.
Musimy wyjaśnić Google na czym polega nasza strona, a następnie pokazać, że jesteśmy popularni i lubiani. Jeśli to zrobimy, wygrywamy.