Słowo kluczowe, kluczem do sukcesu.
Dlaczego ważne jest, aby odpowiednio wybrać słowo kluczowe?
Słowo kluczowe Jeżeli mielibyśmy wyróżnić jeden czynnik, który jest motorem prawie całego ruchu Internetu – nie wspominając o przychodach rocznych Google w wysokości ok. 25 miliardów dolarów, było by to pojęcie ’słowo kluczowe’. Słowa kluczowe są tym, co wpisujemy, gdy szukamy produktów, usług i odpowiedzi w wyszukiwarkach.
Firmy optymalizują strony internetowe pod kątem wyszukiwania, przypisując słowa kluczowe do poszczególnych podstron. Wybór słów kluczowych ma kluczowe znaczenie dla sukcesu, w szczególności jeśli chodzi o wykonywanie płatnych kampanii. Jest również integralną częścią strony internetowej w rankingu naturalnym lub organicznym w wyszukiwarkach.
Ale słowa kluczowe to nie tylko SEO. Stanowią one sedno kampanii marketingowej firmy na najbardziej szczegółowym poziomie. Jeśli nie możesz od razu zidentyfikować najważniejszych słów kluczowych dla swojej firmy, wątpliwe jest, czy możesz efektywnie sprzedawać swoje produkty i usługi swoim docelowym odbiorcom. Pytanie na co zwrócić uwagę wybierając słowa kluczowe na swoją stronę internetową, aby jak najlepiej się wypozycjonować w wyszukiwarkach.
Wyrazy, a Frazy
Jeśli chodzi o marketing w wyszukiwarkach, nie może być większego mylącego, bardziej archaicznego terminu niż wszechobecne słowo kluczowe. Moja frustracja związana z tym pojęciem polega na tym, że oznacza ono po prostu pojedyncze słowo, które rzadko jest strategią, którą stosujemy podczas przeprowadzania badań i selekcji słów kluczowych w usłudze kampanii.
Generowanie słów kluczowych powinno rozpocząć się po prostu od odpowiedzi na pytanie „Jakie produkty lub usługi sprzedajecie?” Jeśli sprzedajesz posłania dla psów w Internecie, same słowa „pies” i „posłanie” będą bardzo złymi słowami kluczowymi, ponieważ ani pies, ani jedzenie nie będą w stanie opisać, co sprzedajesz.
Są to tak zwane słowa kluczowe długie, czyli frazy.Określają one precyzyjnie to czego nasi potencjalni klienci szukają w Googlu Przykład frazy z długiego ogona: „jaka jest najlepsza karma dla psa?” itp.
Im fraza kluczowa będzie dłuższa tym dokładniejsze będą wyniki wyszukiwania, jakie zobaczy użytkownik. Dzięki temu zawęża się krąg Twoich potencjalnych klientów. Oczywiście wiąże się to z mniejszym ruchem na stronie www, ale zmniejszysz tym samym współczynnik odrzuceń co wpłynie pozytywniej na Twoją pozycję w Google.
Jak wybrać dobre słowo kluczowe?
Teraz spójrzmy na trudniejszy przykład – taki, w którym słowo kluczowe prawdopodobnie zapewnia dobrą robotę opisując to, co sprzedajemy. Załóżmy, że mam internetowy sklep jubilerski, który sprzedaje wszystkie rodzaje biżuterii. Uzyskanie wysokiej pozycji w rankingu Google ze słowem kluczowym “biżuteria” prawdopodobnie byłoby niemożliwe bez kosmicznego budżetu. I niestety te działania mogłyby generować nieodpowiedni ruch do Twojej witryny. Dzieje się tak dlatego, że z organicznego punktu widzenia SEO , Google raczej nie będzie wysoko oceniać tego terminu, chyba że jesteś ogromną, wysoko autorytatywną stroną – lub masz na tyle szczęścia, by być biżuterią.com, wiedząc, że Google nagradza słowa kluczowe pasujące do adresów stron internetowych.
W takim przypadku dobrze byłoby zastosować bardziej szczegółowe słowa kluczowe, takie jak biżuteria złota, srebrny naszyjnik lub damski zegarek Rolex. Konkurencja na te warunki jest nie tylko mniej zacięta, ale z punktu widzenia SEO, te bardziej szczegółowe słowa kluczowe będą miały znacznie wyższy współczynnik konwersji do zakupów w Twojej witrynie.
Co musisz wiedzieć o swojej witrynie?
Korzystanie z Wonder Wheel Google
Koło Google Wonder. Wydany około rok temu, ale praktycznie nieznany w porównaniu z znacznie bardziej widocznymi narzędziami wyszukiwania Google, koło Wonder można uzyskać, wykonując wyszukiwanie, a następnie wybierając „Wonder Wheel” pod opcją filtrowania w lewej nawigacji.
To, co teraz przedstawiasz, to wizualne przedstawienie sposobu, w jaki Google grupuje słowa kluczowe. (Pośrednio możesz także wywnioskować, w jaki sposób użytkownicy postrzegają wyszukiwane hasła.) Samo to może stać się podstawą Twojego badania słów kluczowych SEO.
Poczynając od wyszukiwanego terminu posłania dla psów, widzę powiązane bardziej szczegółowe terminy, takie jak opinie o posłaniach dla psów, porównanie posłań dla psów i marki posłań dla psów, które mogą pomóc w identyfikacji innych słów kluczowych, na których należy się skoncentrować. Następnie klikając na marki posłan dla psów, wyszukiwarka automatycznie rozwija to słowo kluczowe, które jest innym centrum, z bardziej szczegółowymi słowami kluczowymi dotyczącymi marek. W naszej firmie, używamy tego narzędzia, aby pomóc w kształtowaniu ogólnej treści strategii. Kontynuując przykład posłań dla psów, możemy zauważyć, że oceny, porównania i recenzje zostały pogrupowane w sposób zbliżony do ogólnie pojętych posłań dla psów, co sugeruje, że osoby, które szukają posłań dla psów, są bardzo zainteresowane porównawczą i przeglądową stroną rzeczy. . Tak więc z punktu widzenia strategii związanej z treścią, byłoby bardzo mocnym wyjściem, gdybyśmy kładli duży nacisk na oceny klientów, opinie osób trzecich i porównania między nimi, aby pomóc konsumentom w wyborze podczas zakupów na naszej stronie.
Jak wykorzystać zalety przeglądania online?
Wartość powtarzania
Jedną z obaw, którą często słyszymy, jest to, czy powtarzanie słów kluczowych jest korzystne czy szkodliwe. Innymi słowy, czy powinniśmy zmieniać słowa kluczowe lub powtarzać słowa kluczowe . Krótka odpowiedź brzmi, że powtórzenie jest w porządku, o ile znaczenie frazy jako całości jest wystarczająco zróżnicowane. Innymi słowy, posłania dla psów i posłania dla psów online są w zasadzie synonimami, a treści, które można znaleźć związane z tymi dwoma słowami kluczowymi, są takie same. Jednak opinie o psach i porównaniach z posłaniami dla psów wskazują na nieco inną treść i dlatego można je stosować jako słowa kluczowe. Ważniejszą kwestią, o której należy pamiętać, jest wybór słów kluczowych najlepiej pasujących do treści obecnych w Internecie. strona i na stronie internetowej; jeśli nie masz matrycy porównującej jedzenie dla psów, nie przejmuj się słowami kluczowymi dotyczącymi porównania; wprowadzasz w błąd swoich użytkowników, a na pewno nie oszukujesz Google’a. W idealnym świecie masz sekcję porównawczą, sekcję opinii i sekcję rankingową umieszczoną na różnych stronach lub sekcjach witryny, z których każda jest oznaczona odpowiednimi słowami kluczowymi
Wytyczne strategii treści
Słowa kluczowe powinny kierować Twoją ogólną strategią treści. Odnieśliśmy się do tej koncepcji kilka razy w poprzednich poradach, ale ważne jest, aby zostawić ją jako ostateczny paradygmat przewodni.
Mówiąc odmiennie, aby odnieść fenomenalny sukces, staramy się nie przyjmować statycznych treści i starać się wyciągnąć z nich większe wyniki; zamiast tego wykorzystujemy istniejące potrzeby użytkowników i wykorzystujemy tę wiedzę, aby pomóc nam w stworzeniu jak najlepszego doświadczenia użytkownika. To z kolei zostanie nagrodzone wyższymi rankingami i większym ruchem.
Dodatkowe zasoby
1. Sprawdź miesięczne statystyki wyszukiwania z nieocenionego narzędzia Google Keyword.
2. Wonder Wheel Google’a jest niesamowity; inżynier sprawdza, w jaki sposób można go wykorzystać w tym wideo z Google Wonder Wheel.
3. Wordtracker jest płatnym, ale szeroko wykorzystywanym narzędziem do analizy słów kluczowych i konkurencji.