Strona internetowa to wizytówka firmy
Strona internetowa to w dzisiejszych czasach konieczność. Bez strony internetowej firma może mieć wiele trudności z utrzymaniem się na rynku. W dobie rozwoju technologii ogromna liczba osób szuka informacji w Internecie, będąc nawet poza domem. Często więc strona internetowa, ale także mobilna strona internetowa to niejako wymóg do prowadzenia dobrze prosperującego biznesu. Ponieważ obecnie klienci mają porównanie jak wyglądają strony konkurencji, powinniśmy zadbać o jej wizualną stronę oraz czytelność. Pamiętajmy, że strona internetowa to wizytówka firmy i świadczy o jej profesjonalizmie oraz podejściu do klienta.
Czytelność przede wszystkim
Strona internetowa powinna być przede wszystkim czytelna. Chodzi nie tylko o wybranie rodzaju czcionki oraz zmniejszenie ilości niepotrzebnych dodatków. Liczy się również jej przejrzystość. Warto postawić na podział sekcji na takie, których najczęściej szuka potencjalny klient. Osobno dodajmy informacje o firmie i oddzielmy je od naszej oferty. Niezależnie od tego, czy sprzedajemy usługi, czy produkty, warto zainwestować w ich krótki opis. Bardzo mile widziane są wszelkie wypunktowania, w których zawrzemy naszą ofertę. Można wraz z opisem oferty dodać równie czytelny cennik, by uniknąć ciągłych maili od klientów pytających o cenę. Bardzo ważna jest widoczna stopka z danymi kontaktowymi, takimi jak numer telefonu, czy adresem. Jeśli mamy sklep stacjonarny bądź restauracje warto dodać również mapkę dojazdu. To bardzo ułatwi dotarcie do nas. Jeśli chcemy, by nasza firma kojarzyła się pozytywnie, dobrze jest dodać zdjęcia prezentujące naszą pracę oraz innych pracowników. Równie ważne jest dobre zaprezentowanie usług i produktów, jakie sprzedajemy. Nie bójmy się dodawać zdjęć realizacji projektów: architekci mogą dodawać gotowe projekty domów, a np. fryzjerki włosy klientek przed i po wykonaniu stylizacji. To pokaże nasz profesjonalizm i zachęci do skorzystania z usług.
Wizualizacja produktu
Warto postawić przede wszystkim na wizualizację produktu, który jest naszym sztandarowym elementem. Można zainwestować w film bądź prezentację 3D. Zwiększy to prestiż firmy w oczach klientów i zainteresuje naszą specjalnością. Dobrym pomysłem jest pokaz zdjęć naszej firmy oraz produktów, które można kupić. Taka forma powitania znacznie zwiększa zainteresowanie klientów niż powitalna strona z samymi informacjami dotyczącymi firmy, a nie produktów, jakie ma do zaoferowania.
Dodawanie opinii
Ogromnym atutem będzie możliwość dodawania opinii o naszej firmie. Klienci będą mogli wystawić na opinie, co może zachęcić innych do skorzystania z oferty. To także sposób na zyskanie pozytywnych referencji, co daje nam większą wiarygodność. Warto rozważyć taki pomysł, by urozmaicić naszą stronę.
Koszt wykonania strony www
Jeśli chodzi o koszt wykonania profesjonalnej strony firmy, to należy liczyć się z kosztem co najmniej 2-5 tysięcy złotych. W skład ceny wchodzi – stworzenie strony, grafik, banerów, dostosowanie strony pod urządzenia mobilne oraz ewentualnych poprawek. Koszt może wydawać się duży, zwłaszcza dla małych firm, ale jest to inwestycja jak najbardziej opłacalna. Przede wszystkim w momencie, kiedy zlecimy wykonanie strony profesjonalnej firmie będziemy mieć pewność, że teksty na nią wykonane są profesjonalne i zgodne z zasadami SEO, co daje nam możliwość osiągnięcia znacznie wyższej pozycji w wyszukiwarce. Dodatkowo strony internetowe, które wykonują firmy mają możliwość edytowania danych, dzięki czemu w razie zmiany adresu firmy, czy godzin otwarcia nie będziemy musieli przebudowywać jej na nowo.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowaniem stworzeniem wizerunku swojej firmy w internecie zapraszamy do kontaktu. Agencja Interaktywna Poznań – indywidualnie podchodzi do każdego projekt. Tworzymy strony responsywne, atrakcyjnie wizualne i przede wszystkim funkcjonalne.