Kompletny przewodnik – jak stworzyć treść pod SEO. Google stwierdził, że „treść” należy do trzech najważniejszych czynników rankingu, ale co sprawia, że treści są „dobre” z punktu widzenia SEO? Skuteczny content marketing to narzędzie dla nowoczesnego SEO.
Tak jak samochód bez silnika nie ruszy, tak treść bez strategii SEO nie nadąży za cyfrowym rynkiem. I podobnie SEO bez zawartości to lśniąca maszyna, która prowadzi donikąd.
Treść pod SEO to jedyna dobra droga, aby wyróżniać się w dobie przeciętnych blogów wetkniętych w Internet. Google stwierdził, że jednym z trzech najważniejszych czynników w przypadku bezpłatnych wyników wyszukiwania jest „treść”.
Ale co to znaczy? Niestety, wyszukiwarki nie przekazują list kontrolnych dla „treści o wysokiej jakości” i prawdopodobnie nigdy nie będą. Oznacza to, że to zależy od tych z nas, którzy szukają czegoś takiego w celu przeszukiwania wyników Google Analytics i tworzenia masywnych arkuszy kalkulacyjnych,- wszystko po to, aby stworzyć kompleksowy przewodnik do tworzenia „wysokiej jakości” treści pod SEO.
Krok 1: Pozycjonuj swoją strategię treści
Większość z nas wciąż czeka do końca tworzenia treści, by wprowadzić SEO jako narzędzie promocyjne. Jednak skuteczna strategia marketingu treści powinna rozpoczynać się od badań intencji słów kluczowych i użytkowników. Kiedy już wiesz, jakie zapytania używają Twoi odbiorcy i jakiego rodzaju treści szukają, możesz zaprojektować strategię treści, która odpowiada na ich konkretne pytania i pomaga przenieść przez ścieżkę.
Treść pod SEO:
Opiera się na zrozumieniu odbiorców, a także na badaniach intencji słów kluczowych i użytkowników. Użyj języka odbiorców i podaj informacje, których szukają.
Długa treść (ponad 1000 słów) ma tendencję do lepszej pozycji w wynikach organicznych, częściowo dlatego, że jest dokładna. Oferuj zachęcające wezwanie do działania lub jasny przekaz do interakcji. Znając swoich czytelników i ich podróże internetowe, Twoje treści mogą wskazywać im więcej tego, czego chcą.
Krok 2: Zaprojektuj dobrą treść SEO
Dobry UX to dobre SEO. Gdy użytkownicy są zaangażowani, konsumują więcej treści, współdziałają z nim i udostępniają. Od nadrzędnej struktury do szczegółów układu, upewnij się, że projektujesz dobre treści.
Istnieje wiele filozofii, według których cechy sprawiają, że treści są „dobre” – lub „lepkie”. Wszystkie są godnymi uwagi, a każda tekst powinien obejmować przynajmniej kilka cech:
- Prosty / jasny / spójny
- Niespodziewany
- Wiarygodny / Prawidłowy / Doświadczony
- Emocjonalny
- Zabawny
- Edukacyjny
- Praktyczny
A gdy będziesz projektować treści, pamiętaj o widzach: piszesz dla ludzi,a wtedy wyszukiwarki też to zrozumieją.
Treści pod SEO:
Piszesz do ludzi z różnych branży więc upewnij się, że język nie jest ani zbyt prosty, ani pełen żargonu branżowego.
Używaj krótkich akapitów, objaśnień, pogrubionego tekstu, kropek, ponumerowanych list, cytatów itd., Aby tekst był łatwy w odbiorze i łatwy do przyswojenia.
Twórz atrakcyjne, praktyczne tytuły, które używają słów kluczowych strategicznie i naturalnie. CoSchedule ma ładne narzędzie analizujące headliner.
Przewiduj nadzieje, lęki i obawy odbiorców.
Przeszukaj konkurencję. Przejrzyj strony, które są obecnie dobrze pozycjonowane pod kątem docelowych słów kluczowych i zadaj sobie pytanie, czy Twoje treści są lepsze. Upewnij się, że jest lepiej.
Krok 3: Utwórz poprawną treść SEO
Czy jest coś równie niepokojącego jak literówka w niezbyt wielkiej treści? Nie. Nie ma. Chociaż nie ma dowodów, w tym momencie gramatyka jest sygnałem rankingowym, jest to problem dotyczący wiarygodności.
Dodatkowo, cytowanie źródeł i łączenie z innymi autorytetami jest bardzo dobrą techniką, ale jest to również dobre pozycjonowanie – te linki wychodzące demonstrują wyszukiwarkom, że znasz twoje rzeczy i że kojarzysz się z właściwym tłumem.
Treści pod SEO:
Czytaj korektę. A potem poproś kogoś o korektę.
Linki do dobrych, renomowanych źródeł. Wikipedia jest dobrym źródłem dla Google, Bez względu na to, co powiedział nauczyciel szkoły średniej, został sprawdzony pod kątem faktów.
Krok 4: Odpowiednie słowo kluczowe to dobra treść pod SEO
Zaczynałeś od słów kluczowych i badań intencji użytkownika, oczywiście, więc nie chodzi o ustalenie, które słowa kluczowe zastosować się do przedmiotowej treści. Chodzi o zbadanie, w jaki sposób słowo kluczowe jest używane we wspomnianych treściach. To prawda, że upychanie słów kluczowych jest bardzo, bardzo wyczerpujące. To nigdy nie było fajne, ale teraz – dzięki Google – jest nieefektywne. Prawdą jest również, że Google jest bardzo doświadczony w zakresie słów kluczowych. Nic z tego jednak nie oznacza, że słowa kluczowe są „martwe”. Oznacza to tylko, że SEO musi je lepiej wykorzystywać. (Warto również zauważyć, że użytkownicy szukają słów kluczowych, Google jest wystarczająco inteligentny, aby rozpoznawać popularne synonimy, ale gdy użytkownik pisze w słowie kluczowym szuka pogrubionego słowa kluczowego w SERP.)
Treść pod SEO:
Nie jest wypełniona słowem kluczowym. Nie ma na to prawdziwej matematyki. Dobrym sposobem wizualizacji jest użycie funkcji „Znajdź” w dokumencie i wyszukanie słowa kluczowego. Jeśli wygląda przesadnie, zacznij podłączać synonimy. organizuje tematyczne podrozdziały za pomocą podstawowych powiązanych słów kluczowych. Google radzi sobie coraz lepiej z poznawaniem powiązanych terminów. Nie bój się tego, w naturalny sposób wykorzystuje słowa kluczowe i warianty w treści. Nie nadużywaj tego. Używaj synonimów, skrótów, liczby mnogiej i tak dalej, jak normalny człowiek.
Tytuły obrazów, tekst alternatywny i podpisy to strategiczne miejsca na opisowy język. Nie wymuszaj słów kluczowych, ale używaj ich odpowiednio.
Najpierw pisz dla ludzi, ale jeśli możesz utrzymać to docelowe słowo kluczowe na początku tytułu i / lub H1, zrób to.
Wykorzystuj słowa kluczowe w adresie URL. To nie powinno być zbyt trudne, jeśli użyłeś go w tytule. w naturalny sposób wykorzystuje słowa kluczowe i warianty w pierwszych 100 słowach.
Większość technicznych czynników SEO to kwestie, które muszą być skontrolowane, a ważne czyszczone, zanim zaczniesz próbować zoptymalizować zawartość. Istnieje jednak kilka względów technicznych związanych konkretnie z poszczególnymi treściami. Trzy sekundy lub mniej powinna się otwierać strona. Upewnij się, że obrazy i inne pliki multimedialne nie spowalniają wydajności zawartości.
Treść pod SEO musi przede wszystkim działać dobrze na urządzeniach mobilnych. Nie będzie to najprawdopodobniej problemem, jeśli witryna będzie korzystała z elastycznego projektu, który jest najbardziej odpowiedni, ale upewnij się, że formularze i wezwania do działania są wstawiane w treści, obrazy są wyśrodkowane i tak dalej. Strona jest zawarta w mapie witryny XML witryny.
Pomóż Google znaleźć i zrozumieć treść! Wewnętrzne linki wskazują na treść. Upewnij się, że są one odpowiednie i używają tekstu kotwicy opartego na słowach kluczowych jako odpowiedniego / właściwego. Adresy URL są krótkie. Strony z najwyższymi rankingami mają krótsze adresy URL. Adres URL pozycji 1 wynosi średnio 59 znaków. Kontynuuj i twórz „treści o wysokiej jakości” Mówi się, że piękno jest w zasięgu spojrzenia, ale nigdy nie próbowało pozycjonować treści w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Prawda jest taka, że dla naszych celów piękno jest w zasięgu docelowej widowni – co interpretuje program komputerowy uczący się w Google. Na szczęście RankBrain, choć wciąż dość niejasny i mglisty, jest co najmniej całkiem spójny. Oznacza to, że Google może przetestować tysiące terminów, przeanalizować dziesiątki tysięcy wyników, przetestować nasze własne hipotezy, a także wymyślić listę cech, które są najprawdopodobniej piękne dla Google – dokładnie 77 cech. Rozpocznij SEO treść podróży poprzez połączenie tych dwóch elementów od samego początku. Jeśli pracujesz ze strategią marketingu treści, która nie rozpoczęła się od badań SEO, zacznij od nowa.
“CONTENT IS KING”