Strona główna w 10 krokach,
czyli jak ją przerobić pod swoich odbiorców.
Odzwierciedlenie nas w lustrze widzimy tylko my, ale nasza Strona główna jest naszą wizytówką przed całym światem.
Przyglądając się ludziom stwierdzam, że najlepszym przykładem ludzkich starań jest przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej. Zaczynając od wyglądu, fryzury, makijażu i ubioru przez przygotowanie merytoryczne – krótko mówiąc, starają się zrobić jak najlepsze pierwsze wrażenie.
Za każdym razem, gdy nowa osoba trafia na Twoją stronę główną, Twoja firma przechodzi przez „rozmowę o pracę”. Ludzie krytykują to, co widząc, i określają, czy nadal prowadzisz interesy czy stronę dawno pokrył kurz zapomnienia.
Czy Twoja Strona główna robi właściwe pierwsze wrażenie?
W tym artykule podzielimy się 11 kluczowymi elementami, które każda strona główna powinna mieć na pewno.
- Zrób dobre pierwsze wrażenie! Porozmawiaj z nami o przeprojektowaniu swojej witryny NAPISZ DO NAS.
Co dokładnie należy umieścić na swojej stronie głównej? Propozycja wyraźnej wartości:
Powiedz odwiedzającym dokładnie o jasnej, łatwej do znalezienia ofercie. Może się to wydawać bezsensowne, ale możesz być zszokowany tym, ile witryn internetowych nie ma czegoś takiego.
Jeśli ludzie nie rozumieją, co się dzieje i o co chodzi po prostu się wycofują.
- Linki do mediów społecznościowych
Chcesz, aby ludzie śledzili Twoje media społecznościowe w Twojej firmie. Tak więc, na stronie głównej, wstaw przyciski mediów społecznościowych w spójnym miejscu, w którym ludzie mogą łatwo je znaleźć w razie potrzeby (np. Twój nagłówek lub stopka ). To zaskutkuje regularnie zwiększającym się ruchem.
- Intuicyjna nawigacja
Twoja nawigacja powinna być łatwa do zrozumienia i użytkowania dla osób odwiedzających Twoją stronę po raz pierwszy. Musisz mieć pewność, że ani informatyk ani Pani z kiosku będą mogli z łatwością poruszać się po Twojej witrynie. Strona internetowa musi mieć przejrzystą i spójną nawigację.
- Informacje kontaktowe, a strona główna
Ile razy potrzebujesz, szybko numeru do mechanika, opiekunki czy lekarza a nie możesz go odnaleźć w gąszczu informacji na witrynie?
Nie umieszczaj swoich potencjalnych klientów w tej samej pozycji.
Odwiedzający powinni mieć możliwość łatwego znalezienia Twoich danych kontaktowych na stronie głównej. Zwykle znajduje się w stopce lub na pasku u góry strony.
Ludzie chcą pracować z ludźmi. Posiadanie tych informacji buduje zaufanie klientów i daje autentyczność.
Jeśli martwisz się, że przez cały dzień rozmawiasz przez telefon, ustaw „godziny pomocy”, a nawet rozważ czat na żywo.
- BLOG TO PODSTAWA
Od kiedy prowadzisz bloga? od kiedy? od zawsze. Pisanie bloga pokazuje nasze doświadczenie i zdobytą wiedzę. Daje nam wizytówkę tego, że wiemy co robimy i, że jesteśmy specjalistami w swojej dziedzinie. Blog również wpływa bardzo pozytywnie na pozycjonowanie i SEO. O tym jak stworzyć dobrą treść pod SEO i odpowiednio dobrać słowa kluczowe przeczytasz u nas na blogu.
Treść Twojego bloga pokazuje Twoją wiedzę i okazję do przekształcenia się w relację z Twoją marką.
- Opinie klientów
Badania pokazują, że 79% konsumentów ufa i świadectwom. Tak więc, jeśli Twoja firma ma pozytywną opinię o swoich klientach, wykorzystaj je! Poniżej na nasza strona główna.
Niech Twoi potencjalni klienci wiedzą, że nie mówisz tylko o osiągnięciach. Referencje budują zaufanie i pozwalają ludziom czuć się pewnie.
- Wideo
Szybkie wprowadzenie do biura i / lub wprowadzenie zespołu to najłatwiejszy i najskuteczniejszy sposób na reklame i przedstawienie wizerunku firmy.
Staraj się, aby Twoje filmy były krótsze (mniej niż 3 minuty), aby nie stracić zainteresowania odwiedzających. Chodzi o to, aby dać komuś szybki przegląd Twojej firmy; nie cała historia pochodzenia.
- Wysokiej jakości i oryginalne obrazy
Zdjęcia typu kopiuj-wklej są wygodne, ale nie będą budować wiarygodności Twojej firmy ani angażować odbiorców. To samo dotyczy niskiej rozdzielczości lub małych obrazów.
Korzystanie z prawdziwych zdjęć zespołu i biura na stronie głównej pozwala uzyskać realistyczny obraz tego, czego ludzie mogą oczekiwać podczas pracy z Tobą, a obrazy wysokiej jakości pokazują profesjonalizm i dbałość o szczegóły.
- Przegląd usług / funkcji
Twoja propozycja wartości i film wideo mogą dać klientom krótki przegląd tego, co robi twoja firma, ale pod względem treści, nadal ważne jest, aby uwzględnić te funkcje, produkty lub usługi na swojej stronie głównej.
Posiadanie tych informacji na stronie oferuje nieco więcej szczegółów dla potencjalnych klientów, a także pomaga zwiększyć pozycję strony dla tych usług w wyszukiwarkach.
- Wszelkie nagrody, certyfikaty lub stowarzyszenia
Czy Twoja firma otrzymała ostatnio jakieś nagrody lub wyróżnienia? Nie pozwól, aby te nagrody zbierały się w twoim biurze; pokaż je!
Takie rozpoznawanie branży buduje wiarygodność, mówi o jakości Twojej pracy i wspiera Twój wizerunek jako eksperta w Twojej dziedzinie i zaufanego partnera biznesowego. Podobnie jak referencje, nagrody, certyfikaty i stowarzyszenia dowodzą, że się rozwijasz i szkolisz.
Strona główna to nasza wizytówka i wymaga od nas trochę pracy.
Posiadanie więcej niż to tylko zmyli twojego gościa i zaśmieje twoją podróż kupującego. Jeżeli potrzebujesz pomocy w optymalizacji strony głównej lub innej części witryny, porozmawiaj z nami o przeprojektowaniu strony w Worpressie.