Odnalezienie linków zwrotnych nie jest łatwe, a znajdowanie wysokiej jakości linków zwrotnych jest jeszcze trudniejsze. Może to zająć całe godziny skoncentrowanego wysiłku tylko po to, by znaleźć nawet jeden link zwrotny. Nie można polegać na zautomatyzowanych narzędziach, bo w efekcie mogą wyrządzić więcej szkody niż pożytku.
Roboty Google spędzają dużo czasu na ściganiu ludzi, którzy nie przestrzegają ich zasad, a kary te mogą dotyczyć firm każdej wielkości. Nawet firmy na świecie zostały ukarane dzięki nienaturalnym linkom zwrotnym i nieetycznym podejściu do budowania powiązań. Tworzenie linków zwrotnych jest nadal istotną metodą SEO, ale jest też ryzykowne, jeśli nie wiesz, co robisz.
Właśnie dlatego wykonaliśmy dla ciebie ciężką pracę. Zamiast pozostawić to przeznaczeniu, wypróbuj niektóre ze strategii, które udostępniliśmy w tym artykule. Mamy nadzieję, że okaże się to przydatne!
Referencje
Większość firm korzysta z usług co najmniej pół tuzina dostawców usług, niezależnie od tego, czy jest to środek czyszczący dla biura, czy też współpracuje z agencją marketingową lub firmą zajmującą się tworzeniem stron internetowych. Zrób listę wszystkich, którzy świadczą ci usługę, a następnie sprawdź ich witryny. Jeśli zawierają rekomendacje, zaoferuj im własne referencje w zamian za link do Twojej witryny.
Wyszukiwanie obrazów
Jeśli utworzyłeś infografikę lub inne niestandardowe zdjęcia, do których masz prawa, możesz łatwo wyszukać linki, aby wyszukać inne witryny zawierające obrazy. Następnie możesz skontaktować się i poprosić o dodanie linku źródłowego. Większość ludzi będzie wdzięczna za to, że nie pozwiesz ich, że będą bardziej niż szczęśliwi, że to zrobią.
Utwórz standardy reklam
Schematy reklam są świetne, ponieważ dają ludziom coś, co mogą umieścić na swoich stronach internetowych, a więc działają szczególnie dobrze, jeśli kierujesz reklamy na blogerów i inne grupy, które są bardziej niż większość osób w posiadaniu usługi internetowej. Jednym z prostych sposobów na znalezienie odpowiednich linków jest spisanie listy najlepszych blogerów w swojej branży, a następnie wysłanie do nich e-maila z linkiem do wpisu i kodem HTML, za pomocą którego można umieścić reklamę. Nie zapomnij podać swojego linku w tym kodzie HTML
Zidentyfikuj niedziałające linki
Nikt nie chce mieć uszkodzonych linków na swojej stronie internetowej. Wpływa to negatywnie na wygodę użytkownika, osłabia wartość SEO i potencjalnie zabiera użytkowników z witryny i zrzuca ich na stronę 404. To nie będzie niespodzianka, jeśli nie wrócą. Dlatego jednym ze sposobów na odbieranie linków przychodzących jest skanowanie stron docelowych pod kątem niedziałających linków i zgłaszanie ich webmasterowi.
Znajdź linki, które prowadzą do konkurencji
Jeśli ludzie łączą się ze stronami Twojej konkurencji, istnieje szansa, że będą linkować do Twojej strony. Dlatego warto zeskanować profile linków do stron internetowych konkurentów i sprawdzić, co się pojawi. Następnie możesz kierować reklamy na tych webmasterów podczas kampanii promocyjnych. Możesz nawet zaproponować napisanie kolejnego fragmentu do tego, który zauważyłeś.
Twórz unikalne treści
W ostatecznym rozrachunku nie ma lepszego sposobu na przyciągnięcie linków zwrotnych niż tworzenie świetnych treści. Jeśli ludzie lubią to, co udostępniasz w swojej witrynie, niezależnie od tego, czy jest to pisana treść, czy używasz zdjęć, infografik i filmów zaczną to udostępniać.
Linkbulding
Jeśli nie wiesz jak pozyskiwać linki lub wolisz powierzyć to zadanie profesjonalistom skontaktuj się z nami.