Korzyści z pozycjonowania w Google

Klienci sami trafiają na Twoją stronę internetową.

Pozycjonowanie odpowiada na złożone konkretne zapytanie odbiorcy. Jest to reklama typu pull czyli forma reklamy, której założeniem jest zachęcenie użytkownika do kliknięcia w nią w celu poznania np. oferty. W praktyce oznacza to że jeśli użytkownik chce kupić komputer i wpisze m.in. kombinacje: „sklep rowerowy”, „rowery”, „rowery warszawa”, W tym momencie znajduje w wynikach wyszukiwania ofertę pozycjonowanej strony – czyli to czego oczekiwał.

Docierasz do idealnej grupy docelowej.

Dzięki odpowiednim narzędziom takim jak np. Google Keyword Planner możemy sprawdzić jakie dotychczasowe kombinacje słów kluczowych były dotychczas wpisywane przez potencjalnych klientów. Oznacza to, iż „celujemy” w potrzeby, opierając się na konkretnych danych, które są na dzień dzisiejszy, aktualne i wybieramy najbardziej skuteczne słowa kluczowe.

Masz nieograniczony zasięg.

Nie proponujemy reklamy na skrzyżowaniu dwóch ulic, czy w danej stacji radiowej. Wręcz przeciwnie – wykorzystujemy Internet, do którego ma się dostęp z każdego miejsca na ziemi, a przy tym korzystamy z najpopularniejszej strony internetowej na świecie czyli Google.

Zyskujesz niski koszt dotarcia do Klienta.

W dalszym ciągu reklama w wyszukiwarce internetowej jest najtańszą formą promocji. Porównując ją z mediami tradycyjnymi taki jak gazeta, radio, telewizja otrzymujesz znacznie lepszy zwrot z inwestycji, współczynnik konwersji. Każda złotówka wydawana jest na potencjalnych klientów.

Otrzymujesz szybkie rezultaty.

Mimo, że pozycjonowanie jest procesem długotrwałym to już po kilku tygodniach współpracy można zauważyć wzrost widoczności swojej strony w Internecie. Oczekujesz wyniku tu i teraz? Połącz pozycjonowanie z kampanią AdWords.

Masz możliwość analizowania wyników.

Narzędzia statystyczne takie jak Google Analytics pozwalają w każdej chwili otrzymywać informację umożliwiając tworzenie dziesiątek różnego rodzaju raportów dotyczących ruchu internetowego, wskaźników konwersji i ROI.

Dbasz o reputację i wizerunek marki.

Pozycjonowanie bardzo często jest wykorzystywane do budowania wizerunku firmy w Sieci. Odpowiednio wykonane działania pozwalają nie tylko zdobywać nowych klientów, ale również dbać o wartościowe i długofalowe relacje z obecnymi i pozycjonować brand.

Powiększasz kapitał.

Pozycjonowanie nie jest z pewnością usługą tanią, ale jest jedną z tych nielicznych usług, które zwracają się Klientom w znacznym stopniu. Jest to zatem dźwignia finansowa, która z każdym kolejnym miesiącem współpracy przynosi coraz lepsze rezultaty.

Stawiasz na długofalową możliwość czerpania korzyści.

Pozycjonowanie to proces, który musi trwać, natomiast najczęściej dobre rezultaty mają okazję długo i systematycznie utrzymywać swoje pozycje. Wymagana jest jednak stała praca nawet nad utrzymaniem odpowiedniego miejsca w wynikach, gdyż konkurencja nie śpi.

Korzystasz z reklamy przyszłości.

Wspomniane pokolenia Y i Z, to grupy odbiorców, które wkraczają na rynki pracy. Tym bardziej zwiększy się zainteresowanie Internetem. Rozwój technologii oraz urządzeń mobilnych powoduje, iż w każdym momencie nasi Klienci będą mieli dostęp do wyszukiwarki, a poszukiwanie danych może być tylko i wyłącznie szybsze, bardziej użyteczne i ogólnodostępne.