Pozycjonowanie stron Internetowych

Pozycjonowanie stron inaczej nazywane SEO, to złożony proces opierający się na wielu czynnikach. Jeszcze klika lat temu wszystko wyglądało inaczej, a wyszukiwarki nie były tak wrażliwe na sztuczne działania. Puste linkowania już nie mają takiego przełożenia na wyniki. Nasza agencja posiada 13 letnie doświadczenie w pozycjonowaniu, dlatego bardzo dobrze wiemy jak zmieniają się standardy i algorytmy Google. Dobieramy strategie bezpieczne i efektywne, które przekładają się na stałe wzrosty pozycji i sprzedaży naszych Klientów. Najważniejszym celem pozycjonowania jest uzyskanie TOP 10 dla najważniejszych i najbardziej dochodowych fraz kluczowych.

SEO opiera się na optymalizacji witryn pod wyszukiwarki takie jak Google. Na pozycję ma wpływ wiele czynników, które są podobne dla każdej witryny, między innymi:

^

Analiza konkurencji

^

Badania słów kluczowych

^

Tworzenie treści - copywriting

^

Optymalizacja słów kluczowych

^

Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne

^

Indeksowanie Google

Wraz ze wzrostem świadomości marki kluczem do sukcesu staje się sprzedaż online. Koncentrujemy się na organicznym pozyskiwaniu wyników, budowaniu długoterminowej stabilności w rankingu, ruchu i pozyskiwaniu potencjalnych klientów.

Badanie słów kluczowych

Znalezienie najlepszych słów kluczowych jest jedną z najbardziej integralnych części kampanii SEO. Korzystamy z najnowszych narzędzi i technik badania słów kluczowych podczas tworzenia strategii SEO. Po przeanalizowaniu wszystkich słów kluczowych w konkurencji wybieramy najważniejsze i niszowe frazy, które ściągną szybko ruch na stronę. Badanie słów kluczowych jest również konieczne w przypadku kampanii PPC.

%

Zapytań wpisywanych do wyszukiwarki składa się z 4 słów lub więcej

%

Wszystkich wyszukań organicznych przejmują wyniki TOP3

%

Firm w TOP3 swojej branży stworzyło jako pierwsze całą stronę pod SEO

Wysokiej jakości badania słów kluczowych zapewnia zaangażowany ruch w witrynie. Przeprowadzamy zaawansowane analizy, aby wykorzystać istniejące strategie pozycjonowania. Dzięki doświadczeniu i wiedzy w zakresie słów kluczowych head, seed i longtail nasz zespół stworzy listę słów kluczowych specjalnie pod wymagania danej firmy.

lokalne pozycjonowanie stron

pozycjonowanie lokalne

Lokalne pozycjonowanie stron pomaga kierować Twoją witrynę, do osób które mieszkają, robią zakupy lub jedzą w pobliżu Twojej firmy. Jest to pozycjonowanie w rankingu map. Większość słów kluczowych wyszukiwanych w Google jest oparta na lokalizacji. Pewnie także trafiłeś na tą stronę wpisując “Pozycjonowanie stron Poznań”. Pozycjonowanie lokalne to potężne narzędzie do kierowania lokalnym ruchem, osiągania lepszych wyników i znacznego zwiększenia ROI. Jako również twórcy witryny pamiętamy o wszystkich lokalnych czynnikach SEO podczas projektowania stron internetowych.

Optymalizacja onsite

Pozycjonowanie stron nie polega na linkowaniu do witryny. Optymalizacja na stronie to bardzo ważny etap SEO. Wiemy doskonale, że dobrze zoptymalizowana i przygotowana strona ma duże szanse wybić wysoko w rankingu. Dlatego kładziemy nacisk na optymalizację każdej strony pod kątem tytułów, nagłówków, opisów meta, odpowiednich adresów URL, odpowiedniego formatowania, kompresji obrazu i linkowania. Piszemy również treści przyjazne dla SEO, aby zapewnić odpowiedni ruch z wyszukiwarek.

Optymalizacja offsite

Optymalizacja offsite to działania poza stroną, które przyczyniają się do podniesienia pozycji witryny w wyszukiwarkach. W tym etapie stawiamy nacisk na budowanie linków. Linkbuilding polega na dostarczaniu wysokiej jakości i wciągających treści za pomocą przygotowywanych i udostępnianych postów, mediów, infografiki, dokumentów i filmów. Linkowanie w tych czasach jest wyzwaniem, ale również bardzo skutecznym narzędziem w generowaniu większej liczby potencjalnych klientów. Obecnie Google jest bardzo wrażliwy na sztuczne działania masowe co może skutkować nałożeniem kary. Z tego względu warto zatrudnić agencję z doświadczeniem, która pomoże przygotować odpowiednią strategię linkowania do strony

Pozycjonowanie stron traktujemy w sposób holistyczny, opierając się na równowadze wysoce technicznej wiedzy z algorytmów, angażującej treści i wysokiej widoczności marki.

Sukces naszych usług pozycjonowania stron wynika z naszej różnorodności. Dzięki naszym unikalnym strategiom treści i SEO pomogliśmy wielu klientom zdobyć wymarzone pozycje w wyszukiwarkach i stworzyć idealny biznes online.

Korzyści pozycjonowania stron

Coraz więcej osób korzysta z wyszukiwarek takich jak Google, aby znaleźć produkty i usługi, które chcą kupić. Jeśli więc sprzedajesz produkty i usługi online ważne jest, żeby Twoja witryna była wyświetlana tak wysoko jak to tylko możliwe.

  • Użytkowników szuka tylko na pierwszej stronie wyników 90% 90%
  • Poszukujących sprawdza tylko pierwsze 5 wyników 75% 75%
  • Tego ruchu trafia na stronę z najwyższym rankingiem 40% 40%

Bez względu na to czy prowadzisz działalność na poziomie lokalnym, krajowym czy globalnym, jeśli chcesz, aby firma odniosła sukces musisz sprzedawać online. Oprócz pozyskiwania klientów przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, skuteczna strategia SEO zapewni Ci:

  • Silniejszą obecność online i wysokie rankingi w organicznych wynikach wyszukiwania (gdzie klika 80% użytkowników).
  • Zaangażowanych klientów, którzy szukają danej usługi lub produktu i są gotowi do zakupu.
  • Nieograniczone źródło bezpłatnego, ukierunkowanego i kwalifikowanego ruchu Google.
  • Wiarygodność marki wynikająca z wiarygodnego charakteru organicznych wyników wyszukiwania.

Stosujemy różne metodologie dla różnych stron internetowych w zależności od wieku domeny, liczby stron i gęstości treści itp. Nasze dostosowane rozwiązania SEO koncentrują się na rozwijaniu wielu aspektów strony internetowej, które pomogłyby jej polepszyć pozycję, przyczyniły się do zwiększenia autoryzacji domeny i rankingów niektórych nowych stron. Jesteśmy agencją SEO, w której zawsze stawiamy naszych klientów na pierwszym miejscu i wybieramy słowa kluczowe zgodne z celami firmy.

Etapy Pozycjonowania

Pozycjonowanie stron internetowych składa się z wielu czynników, które wynikając z ciągle zmieniających się algorytmów Googla. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu opracowaliśmy niezawodne strategie, przez co nasi Klienci osiągają najwyższe pozycje. 

Audyt strony internetowej

Podstawą każdej dobrze zaplanowanej strategii SEO jest dogłębny audyt strony. Najnowsze technologie i narzędzia pozwalają nam na dokładne przeanalizowanie struktury i budowy każdej strony internetowej. Podczas audytu badamy wiele czynników zaczynając od widoczności witryny i słów kluczowych. 

Typowy raport z audytu pokaże:

  • Ocene użycia i trafność słów kluczowych,
  • Oryginalność i autentyczność zawartości witryny 
  • Techniczna optymalizacja,
  • Przekierowania,
  • Linki zwrotne,
  • Wydajność i szybkość witryny

Badania słów kluczowych i konkurencji

Solidne badania słów kluczowych i rynku pomagają w opracowaniu strategii optymalizacji wyszukiwarek i pozwalają nam na przedstawienie realistycznych prognoz i prognoz szans na Twoim rynku. Nie robimy dzikich szacunków ani obietnic, których nie możemy dotrzymać.

Utworzenie narzędzi analitycznych

Optymalizacja strony

Analizujemy strukturę Twojej witryny, wewnętrzną architekturę i inne kluczowe elementy, które są ważone w algorytmach wyszukiwarek, aby zapewnić zalecenia dotyczące lepszej trafności i dopasowania w kierowaniu słów kluczowych. Doradzamy we wszystkich aspektach skutecznej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, od migracji witryn po schematy i inne.

Copywriting

Podstawą każdej kampanii marketingowej są atrakcyjne treści, a nasz zespół twórców, w tym pisarze, projektanci i programiści, pomógł wielu markom rozmawiać w mediach głównego nurtu, z wiodącymi w branży publikacjami i blogami.

Linkowanie

Link Building to przestarzała terminologia marketingowa online. Często zapomina się o tym, czy nie ma wystarczającej wiedzy fachowej i czasu, na jaki zasługuje, ale linki są nadal podstawowym sygnałem używanym w punktacji. Dzisiaj „link building” obejmuje content marketing, PR i outreach, aby ludzie mówili o Twojej marce.

Raport i analiza

Efekty pozycjonowania

Zanim zdecydujesz się czy chcesz inwestować w pozycjonowanie i SEO mamy dla Ciebie darmowy audyt witryny. Dzięki temu dowiesz się na jakie słowa kluczowe jest widoczna Twoja witryna, jakie miejsca zajmuje w Googlu i co można zrobić, aby było lepiej. Sprawdzamy szybkość oraz wydajność strony, a także jakość treści. Wszystkie te elementy i wiele innych parametrów składa się na proces pozycjonowania Google. Pozycjonowanie w zależności od budżetu może dawać różne efekty w różnych odstępach czasu. Jednak niezależnie od budżetu dobrze prowadzone kampanie SEO gwarantują:

^

Przygotowanie strony pod wymagania Google

^

Zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarkach

^

Zwiększenie ruchu i konwersji na stronie

^

Budowanie wiarygodności i zaufania marki

^

Zbudowanie wizerunku lidera na rynku

^

Dostosowanie oferty do lokalizacji (pozycjonowanie lokalne i ogólne)

^

Prowadzenie analiz i badań nad zachowaniem użytkowników

^

Zwiększenie sprzedaży i rozwój biznesu online

Pozycjonowanie Poznań

Pozycjonowanie Poznań to oferta skierowana dla każdego. Niezależnie od tego czy szukasz agencji na terenie Poznania, ponieważ prowadzisz tu swój biznes, czy z innego rejonu świata Internet PRO pomoże Twojej firmie zaistnieć w internecie. Jeżeli interesuje Cię oferta pozycjonowania napisz do nas lub zapoznaj się z naszymi pakietami. Poniżej znajduje się FAQ, które odpowie na najczęściej pojawiające się pytania naszych potencjalnych Klientów.

Jaki jest najważniejszy czynnik SEO?

Jeśli chodzi o pozycjonowanie stron najważniejszym czynnikiem rankingowym jest zawartość witryny. Im bardziej trafna i oryginalna treść, tym lepiej dla użytkownika i tym samym dla wyszukiwarek. 

Linki zwrotne to kolejny ważny element wpływający na pozycję witryny. Stawiając na domeny o wysokim autorytecie zyskujesz pewność wartościowego linkbuildingu.

Optymalizacja witryny odgrywa kluczową rolę. Jeśli wyszukiwarka nie może odczytać treści, nie będzie jej promować.

Czy social media mają wpływ na pozycjonowanie?

Na pewno istnieje jakieś powiązanie i wzajemne oddziaływanie między social mediami, a pozycjonowaniem. W zależności od branży może to wyglądać różnie.

Zamieszczanie wysokiej jakości linków do treści, których użytkownicy aktywnie szukają, jest korzystne zarówno dla profili social jak i SEO. W konsekwencji uzyskujemy większe zaangażowanie użytkownika i budujemy autorytet oraz zaufanie. Wszystkie te elementy są niezwykle ważne w procesie sprzedaży. 

Jak wygląda oferta pozycjonowania?

Internet Pro  podejmuje się pozycjonowania każdej strony i sklepu internetowego. W naszej ofercie znajdziecie:

  • Pozycjonowanie lokalne
  • Techniczna optymalizacja witryny
  • Audyt SEO
  • Badania słów kluczowych
  • Copywriting
  • LinkBuilding

Czym jest pozycjonowanie Google?

Pozycjonowanie Google to praktyka, która służy do podnoszenia pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Polega na ukierunkowaniu słów kluczowych, prawidłowe budowanie linkowania wewnętrznego i zewnętrznego oraz tworzenie oryginalnych treści.

Jak szybko pojawią się efekty pozycjonowania?

Niestety uzyskanie odpowiednich i wysokiej jakości czynników rankingowych wymaga czasu. Z tego powodu SEO jest uważane za długoterminowy kanał marketingowy. Istnieją jednak sposoby, aby przyspieszyć ten proces między innymi:

Jak świeże są treści na stronie? Im bardziej zaktualizowana będzie zawartość, tym świeższa będzie jej ocena przez Googla. 

Czy strona jest dobrze zbudowana? Jeżeli  strona nie została zbudowana pod SEO, prawdopodobnie trzeba będzie ją przebudować. Odpowiednia struktura strony internetowej jest niezwykle ważna dla wydajności i szybkości strony, ale także dla samej nawigacji. 

Jeżeli strona nie została stworzona pod SEO raczej nie można spodziewać się efektów po miesiącu czy dwóch. 

Co to jest wyszukiwanie głosowe?

Jednym z najważniejszych i najszybciej rozwijających się typów wyszukiwania jest wyszukiwanie głosowe. Coraz więcej użytkowników używa głosu do wyszukiwania produktów i usług online. Optymalizacja pod wyszukiwanie głosowe polega na analizie tekstów, nagłówków i opisów meta oraz stworzenie strategii optymalizacji istniejących podstron, a także utworzenie nowych. 

Skontaktuj się z nami

Jeżeli masz pytania lub chciałbyś otrzymać darmową wycenę lub audyt koniecznie zadźwoń lub napisz do nas. Z przyjemnością odpwoiemy na Twoje pytania.

 

Napisz do nas