Pozycjonowanie

Pozycjonowanie jest to proces uzyskiwania ruchu z „bezpłatnych”, „ekologicznych”, „edytorskich” lub „naturalnych” wyników w wyszukiwarkach. Wszystkie główne wyszukiwarki, takie jak Google, Bing i Yahoo, mają podstawowe wyniki wyszukiwania, w których strony internetowe i inne treści, takie jak filmy lub wykazy lokalne, są wyświetlane i klasyfikowane na podstawie tego, co wyszukiwarka uważa za najbardziej istotne dla użytkowników. Pozycjonowanie to proces, który zwiększa ruch i przychody na Twojej stronie internetowej.

 

Usługi SEO

Często słyszymy termin “SEO”, który oznacza właśnie pozycjonowanie. Obejmuje on wiele różnych strategii i taktyk. Niektóre z nich są pracochłonne i wymagają dużego nakładu pracy, a na wyniki tych działań możemy czekać nawet kilka miesięcy. Wszystko zależy od branży i konkurencji. Może okazać się, że wyniki osiągniemy już po kilku tygodniach, ale niestety nie zawsze. Dlatego warto zaufać doświadczeniu specjalistów i cierpliwie oczekiwać na efekty pozycjonowania, które będą długofalowe i jeszcze przez długi czas będą pozytywnie wpływać na wyświetlenia Twojej strony.

Google działa dziś w dużej w ten sam sposób, chociaż ma znacznie więcej wyrafinowania i niuansów. Na przykład blokuje sztuczne działania takie jak masowe przyrosty linków. Liczą się również bardzo wrażenia użytkowników.   Dlatego tak ważne jest odpowiednie pozycjonowanie, które będzie bezpieczne i doceniane przez Googla. 

Musimy wyjaśnić Google na czym polega nasza strona, a następnie pokazać, że jesteśmy popularni i lubiani. Jeśli to zrobimy, wygrywamy.

Darmowy audyt strony

Zanim zdecydujesz się czy chcesz inwestować w pozycjonowanie i SEO mamy dla Ciebie darmowy audyt witryny. Dzięki temu dowiesz się na jakie słowa kluczowe jest widoczna Twoja witryna, jakie miejsca zajmuje w Googlu i co można zrobić, aby było lepiej. Sprawdzamy szybkość oraz wydajność strony, a także jakość treści. Wszytskie te elementy i wiele innych parametrów składa się na procces pozycjonowania Google.

Audyt strony internetowej

Przeprowadzenie audytu technicznego oznacza wyszukanie wszystkich błędów lub problemów technicznych, które mogą negatywnie wpłynąć na wydajność Twojej witryny w wyszukiwarkach.

Potencjalne aspekty techniczne, które należy wziąć pod uwagę i przeanalizować to:

  • Kanonizacje adresu URL
  • Kanonizacja IP
  • Strona domyślna / indeksu
  • Powielanie treści
  • Duplikacja tytułu strony
  • Mapa witryny XML
  • 404
  • Szybkość strony
  • Nawigacja tekstowa

Pozycjonowanie Google

Pozycjonowanie stron www

Oferujemy gotowe rozwiązania dedykowane pod różne tematy i branże. Wykonujemy takze projekty indywidualne w technologii WordPress Divi.

Pozycjonowanie sklepów oniline

Oferujemy gotowe rozwiązania dedykowane pod różne tematy i branże. Wykonujemy takze projekty indywidualne w technologii WordPress Divi.

Pozycjonowanie zagraniczne

Oferujemy gotowe rozwiązania dedykowane pod różne tematy i branże. Wykonujemy takze projekty indywidualne w technologii WordPress Divi.

Etapy Pozycjonowania

Pozycjonowanie to proces długofalowy dlatego nie można spodziewać się spektakularnych efektów w pierwszych miesiącach. Google jesta bardzo wyczulony na sztuczne działania, dlatego ważne jest naturalne i systematyczne działanie na stronie. Niezależnie od budżetu etapy pozycjonowania wyglądają bardzo podobnie. 

Audyt witryny

W pierwszym miesiącu pozycjonowania cały proces rozpoczynamy od audytu technicznego i treściowego.  Dzięki temu zyskujemy dane o witrynie i możemy wybrać najlepszą strategię SEO.

Audyt techniczny

Audyt techniczny bada absolutnie każdy element na stronie, który może wpłynąć na skuteczność SEO. Jednym z najważniejszych elementów jest szybkość i wydajność strony.

Audyt treści

Jeśli masz dużą witrynę z tysiącami podstron treści, zdecydowanie warto przeprowadzić audyt zawartości. W trakcie tego procesu określamy czy wyeliminować lub przepisać treść, aby uzyskać największe korzyści. Kontrola treści zapewnia, że ​​cała treść jest odpowiednia dla grupy docelowej.

Optymalizacja techniczna strony

Kiedy już mamy wiedzę pozyskaną przez audyt, w drugim miesiącu podejmujemy się pełnej optymalizacji. Na pozycjonowanie wpływa bardzo dużo czynników, aby uzyskać oczekiwane efekty trzeba wdrożyć każdy z elementów. Jeśli chodzi o SEO techniczne sprawdzamy przede wszystkim:

  • Status indeksu
  • Błędy indeksowania
  • Linki wewnętrzne
  • Mapy witryn
  • Szybkość witryny / strony
  • Przekierowania
  • Przerwane linki
  • HTTPS
  • AMP

Badania słów kluczowych

W trzecim miesiącu przyglądamy się strukturze nagłówków, opisów meta i altów. Wszystkie te elementy muszą współgrać z wybranymi słowami kluczowymi. Badania słów kluczowych są niezwykle przydatne. Dzięki temu wiemy czego ludzie szukają i jak wyszukiwarki używają słów kluczowych do obsługi wyników. Możemy pisać treści pod najczęsciej wyszukiwane słowa tym samym ściągając ruch na stronę. Jeżeli z naszych analiz wyjdzie, że wybrane słowa kluczowe nie pasują idealnie do wyników wyszukiwania zajmujemy się przebudową odpowiednich podstron.

Optymalizacja treści wokół słów kluczowych o wysokiej wartości jest tym, co zapewni dostęp do potencjalnych klientów. Odpowiednio zbudowane podstrony z treściami SEO przyczynią się do podniesienia widoczności i pozycji w Googlu.

Strategia treści

Strategia treści jest określana w czwartym miesiącu współpracy, kiedy zobaczymy jak zmieniła się widoczność strony po technicznej optymalizacji witryny.

Treści podstawowe: To jest główna treść, która jest skierowana na wybrane słowa kluczowe i tematy. Treści powinny skupiać się na usługach i produktach oferowanych potencjalnym odbiorcom.  Tworzymy strony, które odpowiadają na najczęściej zadawane pytania za pomocą Google tym samym zwiększając konwersję i sprzedaż.

Doświadczenie użytkownika: Ulepszamy treści np. za pomocą wizualnych aspektów, nawigacji w witrynie (np. Linkowanie do innych odpowiednich stron i podstron) i wezwań do działania (np. Bezpłatna konsultacja, umówienie spotkania, pobieranie treści).

Ustalamy jaki budżet z całego pakietu będzie przeznaczony na copywriting. Dzięki temu będziemy tworzyć wyjątkowe treści sfokusowane na odpowiednie słowa kluczowe.

Linkowanie

W kolejnych miesiącach wprowadzamy linkbuilding. Linkowanie to bardzo niebezpieczny element w dzisiejszych czasach. Przykładamy wyjątkową uwagę do wartości i mocy linków, których używamy. Algorytmy Google są bardzo wrażliwe na sztuczne działania i spam. W trosce o dobro naszych Klientów prowadzimy bezpieczne linkowanie opierające się na naturalnej strukturze przyrostu. Zachowujemy wszelkie niezbędne zasady, aby nasze strony zdobywały jak najwyższe pozycje w wyszukiwarkach.

Skontaktuj się z nami

Jeżeli masz pytania lub chciałbyś otrzymać darmową wycenę lub audyt koniecznie zadźwoń lub napisz do nas. Z przyjemnością odpwoiemy na Twoje pytania.

 

Napisz do nas